ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 14η Μαΐου 2021

 

Θέμα: Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Απρίλιο 2021.

 

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Απρίλιος 2021
Απρίλιος 2020
Απρίλιος 2019
Μεταβολή 2021/2020
Μεταβολή 2021/2019
Καινούργια επιβατικά
10.198
2.434
12.303
+319,0%
-17,1%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

1.006
444
662
+126,6%
+52,0%
Καινούργια λεωφορεία
34
7
40
+385,7%
-15,0%
Καινούργια δίκυκλα

(πλέον των 50 cc)

4.377
921
3.336
+375,2%
+31,2%
 
Ιανουάριος -Απρίλιος 2021
Ιανουάριος -Απρίλιος 2020
Ιανουάριος -Απρίλιος 2019
Μεταβολή Ιαν.-Απρ. 2021/2020
Μεταβολή Ιαν.-Απρ. 2021/2019
Καινούργια επιβατικά
33.637
23.824
38.592
+41,2%
-12,8%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

3.578
2.192
2.685
+63,2%
+33,3%
Καινούργια λεωφορεία
93
120
154
-22,5%
-39,6%
Καινούργια δίκυκλα

(πλέον των 50 cc)

11.525
7.007
9.138
+64,5%
+26,1%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Απρίλιο, έχει ως εξής:

Segment
Απρίλιος 2021
Απρίλιος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Απρίλιος 2021
Ιανουάριος -Απρίλιος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A
9,6%
6,4%
+3,2
8,4%
9,9%
-1,5
A-SUV
1,1%
1,6%
-0,5
1,2%
1,9%
-0,7
A TOTAL
10,6%
8,0%
+2,7
9,6%
11,8%
-2,2
B
28,0%
27,3%
+0,8
29,9%
29,0%
+0,9
B-SUV
21,1%
16,5%
+4,7
20,3%
17,9%
+2,4
B TOTAL
49,2%
43,8%
+5,4
50,2%
46,9%
+3,3
C
14,3%
14,7%
-0,4
13,3%
13,0%
+0,3
C-SUV
19,6%
25,5%
-5,9
20,7%
21,6%
-0,8
C TOTAL
33,9%
40,1%
-6,3
34,0%
34,5%
-0,5
D
2,0%
1,5%
+0,5
2,1%
1,4%
+0,7
D-SUV
2,4%
3,3%
-0,9
2,4%
2,7%
-0,2
D TOTAL
4,3%
4,8%
-0,4
4,6%
4,1%
+0,5
E
0,2%
0,2%
-0,0
0,2%
0,2%
-0,1
E-SUV
0,4%
0,8%
-0,4
0,4%
0,3%
+0,0
E TOTAL
0,6%
1,0%
-0,5
0,5%
0,6%
+0,0
F-G
0,1%
0,2%
-0,1
0,0%
0,1%
+0,0
F-G-SUV
0,2%
0,1%
+0,1
0,1%
0,1%
+0,0
F-G TOTAL
0,3%
0,3%
-0,1
0,2%
0,2%
+0,0
SPORTS
0,1%
0,2%
-0,2
0,1%
0,1%
-0,1
MPV
0,1%
0,1%
+0,0
0,1%
0,1%
+0,0
MPV-M/COMBI
0,9%
1,7%
-0,8
0,7%
1,7%
-1,0
 
100,0%
100,0%
0,0
100,0%
100,0%
0,0
(Εκ των οποίων SUV
44,7%
47,7%
-3,1
45,2%
44,4%
+0,7
Απρίλιος 2021 Απρίλιος 2020 Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος –

Απρίλιος 2021

Ιανουάριος –

Απρίλιος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘21*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘20*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη 51,6% 46,9% +4,7 49,8% 57,1% -7,3 42,2% 52,3% -10,1
Πετρέλαιο 19,3% 30,8% -11,4 20,9% 27,4% -6,6 23,2% 29,9% -6,7
Υβριδικά (HEV) 22,1% 17,8% +4,3 21,7% 12,7% +9,1 18,4% 9,4% +9,0
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 5,1% 2,6% +2,4 5,4% 0,9% +4,5 13,9% 6,8% +7,1
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,9% 1,9% -1,1 1,2% 1,8% -0,6 2,4% 1,6% +0,8
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

1,1% 0,0% +1,1 0,9% 0,0% +0,9

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Μάρτιο ως εξής:

Μάρτιος 2021
Μάρτιος 2020
Μεταβολή
Ιανουάριος –Μάρτιος 2021
Ιανουάριος –Μάρτιος 2020
Μεταβολή
ΕΕ(1)
1.062.446
567.253
+87,3%
2.560.330
2.480.186
+3,2%
ΕΕ 14(2)
946.808
487.967
+94,0%
2.272.747
2.189.088
+3,8%
ΕΕ(1) + EFTA(3)
1.103.960
598.338
+84,5%
2.655.226
2.570.478
+3,3%
Ελλάδα
8.984
3.743
+140,0%
23.439
21.390
+9,6%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε εδώ