ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 11η Δεκεμβρίου 2025
Θέμα: Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά το Νοέμβριο 2025.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
|
Νοέμβριος |
Νοέμβριος |
Μεταβολή |
Ιανουάριος |
Ιανουάριος |
Μεταβολή 2025/2024 |
|||
| Καινούργια επιβατικά |
10.460 |
10.666 |
-1,9% |
133.455 |
128.371 |
4,0% |
||
| Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) |
884 |
796 |
11,1% |
10.484 |
10.157 |
3,2% |
||
| Καινούργια λεωφορεία |
99 |
43 |
130,2% |
922 |
834 |
10,6% |
||
Νοέμβριος |
Νοέμβριος |
Μεταβολή |
Ιανουάριος |
Ιανουάριος |
Μεταβολή |
|
BEV |
791 |
1.106 |
-28,5% |
7.744 |
7.626 |
1,5% |
PHEV |
1.056 |
727 |
45,3% |
10.310 |
7.540 |
36,7% |
Total BEV – PHEV |
1.847 |
1.833 |
0,8% |
18.054 |
15.166 |
19,0% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Νοέμβριο, έχει ως εξής:
Segment |
Νοέμβριος
2025 |
Νοέμβριος
2024 |
Διαφορά
(μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 |
Διαφορά
(μονάδες μεριδίου) |
A |
1,9% |
3,3% |
-1,4 |
6,5% |
6,8% |
-0,3 |
A-SUV |
1,4% |
2,1% |
-0,8 |
2,3% |
3,9% |
-1,6 |
(A TOTAL) |
(3,3%) |
(5,4%) |
(-2,2) |
(8,9%) |
(10,7%) |
(–1,9) |
B |
16,7% |
20,6% |
-3,9 |
20,1% |
23,6% |
-3,5 |
B-SUV |
38,2% |
33,2% |
+5,0 |
35,8% |
32,7% |
+3,1 |
(B TOTAL) |
(54,9%) |
(53,8%) |
(+1,1) |
(55,9%) |
(56,3%) |
(–0,4) |
C |
6,3% |
9,8% |
-3,5 |
6,2% |
7,1% |
-0,8 |
C-SUV |
24,2% |
19,9% |
+4,3 |
19,3% |
17,1% |
+2,2 |
(C TOTAL) |
(30,5%) |
(29,7%) |
(+0,8) |
(25,5%) |
(24,2%) |
(+1,3) |
D |
0,8% |
1,8% |
-0,9 |
0,9% |
1,8% |
-0,9 |
D-SUV |
8,9% |
7,7% |
+1,1 |
6,5% |
4,8% |
+1,7 |
(D TOTAL) |
(9,7%) |
(9,5%) |
(+0,2) |
(7,4%) |
(6,6%) |
(+0,8) |
E |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
0,1% |
0,1% |
-0,0 |
E-SUV |
0,5% |
0,7% |
-0,2 |
0,4% |
0,4% |
+0,0 |
(E TOTAL) |
(0,6%) |
(0,8%) |
(-0,2) |
(0,5%) |
(0,5%) |
(+0,0) |
F-G |
0,1% |
0,1% |
-0,0 |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
F-G-SUV |
0,3% |
0,3% |
-0,0 |
0,2% |
0,3% |
-0,1 |
(F-G TOTAL) |
(0,4%) |
(0,4%) |
(-0,0) |
(0,4%) |
(0,4%) |
(-0,1) |
SPORTS |
0,2% |
0,1% |
+0,1 |
0,2% |
0,1% |
+0,1 |
MPV |
0,0% |
0,0% |
+0,0 |
0,0% |
0,0% |
-0,0 |
MPV-M/COMBI |
0,5% |
0,4% |
+0,1 |
1,2% |
1,0% |
+0,1 |
(SUV TOTAL) |
(73,3%) |
(63,9%) |
(+9,5) |
(64,6%) |
(59,3%) |
(+5,3) |
100,0% |
100,0% |
0,0 |
100,0% |
100,0% |
0,0 |
Νοέμβριος
2025 |
Νοέμβριος
2024 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Οκτ. ‘25 |
|
Βενζίνη |
18,2% |
29,4% |
-11,2 |
29,4% |
36,6% |
-7,2 |
27,4% |
Πετρέλαιο |
3,3% |
3,6% |
-0,3 |
3,3% |
7,3% |
-4,0 |
9,2% |
Υβριδικά (HEV) |
57,3% |
44,3% |
+13,0 |
50,6% |
42,0% |
+8,6 |
34,6% |
Plug in Υβριδικά (PHEV) |
10,1% |
6,8% |
+3,2 |
7,7% |
5,9% |
+1,8 |
9,1% |
Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV) |
7,5% |
10,4% |
-2,8 |
5,8% |
5,9% |
-0,1 |
16,4% |
Υγραέριο
(διπλού καυσίμου) |
3,6% |
5,5% |
-2,0 |
3,2% |
2,2% |
+0,9 |
3,3% |
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Οκτώβριο ως εξής:
Οκτώβριος 2025 |
Οκτώβριος 2024 |
Μεταβολή |
Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 |
Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 |
Μεταβολή |
|
ΕΕ(1) |
916.609 |
866.117 |
+5,8% |
8.974.026 |
8.853.301 |
+1,4% |
ΕΕ 14(2) |
784.885 |
745.014 |
+5,4% |
7.747.707 |
7.694.236 |
+0,7% |
ΕΕ(1) + EFTA(3) |
946.956 |
897.101 |
+5,6% |
9.297.394 |
9.160.157 |
+1,5% |
Ελλάδα |
10.763 |
9.670 |
+11,3% |
122.995 |
117.705 |
+4,5% |
(1) ΕΕ των 27. (2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004. (3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.
Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε εδώ

