ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 14η Νοεμβρίου 2025
Θέμα: Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Οκτώβριο 2025.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
|
Οκτώβριος |
Οκτώβριος |
Μεταβολή |
Ιανουάριος |
Ιανουάριος |
Μεταβολή |
|||
| Καινούργια επιβατικά |
10.768 |
9.670 |
11,4% |
123.000 |
117.705 |
4,5% |
||
| Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) |
1.156 |
1.043 |
10,8% |
9.597 |
9.361 |
2,5% |
||
| Καινούργια λεωφορεία |
74 |
33 |
124,2% |
823 |
791 |
4,0% |
Οκτώβριος |
Οκτώβριος 2024 |
Μεταβολή 2025/2024 |
Ιανουάριος |
Ιανουάριος |
Μεταβολή |
|
BEV |
803 |
918 |
-12,5% |
6.957 |
6.520 |
6,7% |
PHEV |
1.313 |
750 |
75,1% |
9.256 |
6.813 |
35,9% |
Total BEV – PHEV |
2.116 |
1.668 |
26,9% |
16.213 |
13.333 |
21,6% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Οκτώβριο, έχει ως εξής:
Segment |
Οκτώβριος
2025 |
Οκτώβριος
2024 |
Διαφορά
(μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 |
Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
A |
4,1% |
5,3% |
-1,3 |
6,9% |
7,1% |
-0,2 |
A-SUV |
2,2% |
2,8% |
-0,7 |
2,4% |
4,1% |
-1,7 |
(A TOTAL) |
(6,2%) |
(8,2%) |
(-1,9) |
(9,3%) |
(11,2%) |
(–1,9) |
B |
16,0% |
17,8% |
-1,8 |
20,4% |
23,9% |
-3,5 |
B-SUV |
36,0% |
32,2% |
+3,8 |
35,6% |
32,7% |
+2,9 |
(B TOTAL) |
(52,0%) |
(49,9%) |
(+2,1) |
(56,0%) |
(56,6%) |
(–0,5) |
C |
5,1% |
10,5% |
-5,4 |
6,2% |
6,8% |
-0,6 |
C-SUV |
26,0% |
21,2% |
+4,8 |
18,9% |
16,9% |
+2,0 |
(C TOTAL) |
(31,1%) |
(31,7%) |
(-0,6) |
(25,1%) |
(23,7%) |
(+1,4) |
D |
0,5% |
1,7% |
-1,2 |
0,9% |
1,8% |
-0,9 |
D-SUV |
8,8% |
6,3% |
+2,5 |
6,3% |
4,6% |
+1,7 |
(D TOTAL) |
(9,3%) |
(8,0%) |
(+1,3) |
(7,2%) |
(6,4%) |
(+0,8) |
E |
0,1% |
0,1% |
-0,1 |
0,1% |
0,1% |
-0,0 |
E-SUV |
0,5% |
0,4% |
+0,1 |
0,4% |
0,4% |
+0,0 |
(E TOTAL) |
(0,5%) |
(0,5%) |
(+0,0) |
(0,5%) |
(0,5%) |
(+0,0) |
F-G |
0,1% |
0,1% |
-0,1 |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
F-G-SUV |
0,2% |
0,3% |
-0,1 |
0,2% |
0,3% |
-0,1 |
(F-G TOTAL) |
(0,2%) |
(0,4%) |
(-0,2) |
(0,4%) |
(0,4%) |
(-0,1) |
SPORTS |
0,1% |
0,2% |
-0,1 |
0,2% |
0,2% |
+0,1 |
MPV |
0,0% |
0,0% |
+0,0 |
0,0% |
0,0% |
-0,0 |
MPV-M/COMBI |
0,5% |
1,0% |
-0,6 |
1,2% |
1,1% |
+0,1 |
(SUV TOTAL) |
(73,6%) |
(63,2%) |
(+10,4) |
(63,9%) |
(58,9%) |
(+4,9) |
100,0% |
100,0% |
0,0 |
100,0% |
100,0% |
0,0 |
Οκτώβριος
2025 |
Οκτώβριος
2024 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 |
Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Μερίδιο αγοράς
στην ΕΕ Ιαν.-Σεπ. ‘25 |
|
Βενζίνη |
21,4% |
26,9% |
-5,5 |
30,4% |
37,2% |
-6,9 |
27,7% |
Πετρέλαιο |
2,7% |
4,1% |
-1,4 |
3,3% |
7,6% |
-4,3 |
9,3% |
Υβριδικά (HEV) |
52,4% |
48,3% |
+4,1 |
50,0% |
41,8% |
+8,2 |
34,7% |
Plug in Υβριδικά (PHEV) |
12,2% |
7,8% |
+4,4 |
7,5% |
5,8% |
+1,7 |
9,0% |
Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV) |
7,4% |
9,5% |
-2,0 |
5,7% |
5,5% |
+0,1 |
16,1% |
Υγραέριο
(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
3,9% |
3,5% |
+0,4 |
3,1% |
2,0% |
+1,2 |
3,2% |
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Σεπτέμβριο ως εξής:
Σεπτέμβριος 2025 |
Σεπτέμβριος 2024 |
Μεταβολή |
Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2025 |
Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2025 |
Μεταβολή |
|
ΕΕ(1) |
888.672 |
807.909 |
+10,0% |
8.057.335 |
7.987.177 |
+0,9% |
ΕΕ 14(2) |
764.938 |
704.525 |
+8,6% |
6.962.747 |
6.949.215 |
+0,2% |
ΕΕ(1) + EFTA(3) |
923.985 |
841.736 |
+9,8% |
8.350.355 |
8.263.049 |
+1,1% |
Ελλάδα |
12.273 |
9.661 |
+27,0% |
112.232 |
108.035 |
+3,9% |
(1) ΕΕ των 27. (2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004. (3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.
Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε εδώ

