ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 12η Σεπτεμβρίου 2022
Θέμα: Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Αύγουστο 2022.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Αύγουστος 2022 |
Αύγουστος 2021 |
Μεταβολή 2022/2021 |
|
Καινούργια επιβατικά |
8.659 |
6.198 |
+39,7% |
Καινούργια φορτηγά
(ελαφρά και βαρέα) |
1.115 |
1.008 |
+10,6% |
Καινούργια λεωφορεία |
12 |
33 |
-63,6% |
Ιανουάριος – Αύγουστος 2022 |
Ιανουάριος – Αύγουστος 2021 |
Μεταβολή 2022/2021 |
|
Καινούργια επιβατικά |
74.331 |
75.146 |
-1,1% |
Καινούργια φορτηγά
(ελαφρά και βαρέα) |
6.961 |
7.431 |
-6,3% |
Καινούργια λεωφορεία |
151 |
279 |
-45,9% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως και τον Αύγουστο, έχει ως εξής:
Segment |
Αύγουστος 2022 |
Αύγουστος 2021 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος -Αύγουστος 2022 |
Ιανουάριος –Αύγουστος 2021 |
Διαφορά
(μονάδες μεριδίου) |
A |
4,8% |
9,5% |
-4,7 |
7,7% |
10,4% |
-2,7 |
A-SUV |
3,4% |
1,0% |
+2,4 |
1,8% |
1,3% |
+0,6 |
A TOTAL |
8,1% |
10,4% |
-2,3 |
9,5% |
11,6% |
-2,1 |
B |
25,2% |
21,6% |
+3,6 |
25,6% |
27,8% |
-2,2 |
B-SUV |
29,2% |
22,0% |
+7,2 |
25,5% |
21,4% |
+4,1 |
B TOTAL |
54,4% |
43,6% |
+10,8 |
51,1% |
49,2% |
+1,9 |
C |
9,7% |
14,5% |
-4,8 |
10,6% |
12,8% |
-2,2 |
C-SUV |
22,5% |
23,4% |
-0,9 |
21,7% |
20,3% |
+1,4 |
C TOTAL |
32,2% |
38,0% |
-5,7 |
32,3% |
33,1% |
-0,8 |
D |
0,9% |
2,1% |
-1,2 |
1,1% |
1,8% |
-0,7 |
D-SUV |
2,7% |
3,6% |
-0,9 |
4,0% |
2,4% |
+1,6 |
D TOTAL |
3,5% |
5,7% |
-2,1 |
5,2% |
4,2% |
+1,0 |
E |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
E-SUV |
0,3% |
0,5% |
-0,2 |
0,6% |
0,5% |
+0,1 |
E TOTAL |
0,4% |
0,6% |
-0,2 |
0,7% |
0,6% |
+0,1 |
F-G |
0,0% |
0,0% |
+0,0 |
0,1% |
0,0% |
+0,0 |
F-G-SUV |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
0,1% |
0,1% |
+0,1 |
F-G TOTAL |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
0,2% |
0,1% |
+0,1 |
SPORTS |
0,3% |
0,1% |
+0,2 |
0,2% |
0,2% |
+0,0 |
MPV |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
MPV-M/COMBI |
0,7% |
1,4% |
-0,7 |
0,7% |
0,8% |
-0,1 |
100,0% |
100,0% |
0,0 |
100,0% |
100,0% |
0,0 |
|
(Εκ των οποίων SUV |
58,2% |
50,6% |
+7,6 |
53,8% |
45,9% |
+7,7 |
Αύγουστος 2022 |
Αύγουστος 2021 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Αύγουστος 2022 |
Ιανουάριος – Αύγουστος 2021 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς
στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘22* |
Μερίδιο αγοράς
στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘21* |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη |
48,1% |
46,5% |
+1,6 |
47,2% |
51,4% |
-4,2 |
38,0% |
42,2% |
-4,1 |
Πετρέλαιο |
19,0% |
16,3% |
+2,8 |
15,3% |
18,0% |
-2,7 |
17,5% |
21,7% |
-4,2 |
Υβριδικά (HEV) |
23,1% |
26,3% |
-3,2 |
27,1% |
22,1% |
+5,1 |
22,9% |
19,1% |
+3,8 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) |
6,7% |
6,3% |
+0,4 |
7,1% |
5,6% |
+1,5 |
18,7% |
15,0% |
+3,7 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
0,8% |
2,7% |
-1,9 |
0,6% |
1,3% |
-0,6 |
2,9% |
2,0% |
+0,9 |
Υγραέριο
(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
2,3% |
2,0% |
+0,3 |
2,6% |
1,6% |
+1,0 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση
Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε εδώ