ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 16η Μαρτίου 2022

 

Θέμα: Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά το Φεβρουάριο 2022.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Φεβρουάριος 2022
Φεβρουάριος 2021
Μεταβολή 2022/2021
Καινούργια επιβατικά
8.504
6.689
+27,1%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

798
714
+11,8%
Καινούργια λεωφορεία
13
14
-7,1%
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2022
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2021

Μεταβολή 2022/2021

Καινούργια επιβατικά
14.026
14.455
-3,0%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

1.334
1.453
-8,2%
Καινούργια λεωφορεία
15
40
-62,5%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Φεβρουάριο, έχει ως εξής:

Segment
Φεβρουάριος 2022
Φεβρουάριος 2021
Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2022
Ιανουάριος –Φεβρουάριος 2021
Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A
8,6%
7,0%
+1,6
7,4%
6,8%
+0,6
A-SUV
0,9%
0,9%
-0,1
0,8%
1,1%
-0,3
A TOTAL
9,5%
8,0%
+1,5
8,2%
7,9%
+0,3
B
22,9%
29,7%
-6,8
22,5%
31,2%
-8,7
B-SUV
29,3%
21,8%
+7,5
29,8%
20,2%
+9,6
B TOTAL
52,2%
51,6%
+0,6
52,3%
51,4%
+0,9
C
9,6%
13,0%
-3,4
9,3%
13,1%
-3,7
C-SUV
22,5%
21,8%
+0,7
23,9%
21,9%
+2,0
C TOTAL
32,2%
34,8%
-2,7
33,3%
35,0%
-1,7
D
1,3%
1,4%
-0,1
1,1%
1,7%
-0,5
D-SUV
3,4%
2,5%
+0,9
3,4%
2,4%
+1,0
D TOTAL
4,7%
3,9%
+0,7
4,5%
4,1%
+0,5
E
0,1%
0,1%
+0,0
0,1%
0,1%
+0,0
E-SUV
0,4%
0,6%
-0,2
0,4%
0,6%
-0,1
E TOTAL
0,5%
0,7%
-0,2
0,6%
0,7%
-0,1
F-G
0,1%
0,0%
+0,0
0,1%
0,0%
+0,1
F-G-SUV
0,2%
0,1%
+0,0
0,2%
0,1%
+0,1
F-G TOTAL
0,2%
0,2%
+0,1
0,2%
0,1%
+0,1
SPORTS
0,1%
0,0%
+0,0
0,1%
0,1%
+0,0
MPV
0,1%
0,2%
-0,1
0,1%
0,2%
-0,1
MPV-M/COMBI
0,5%
0,5%
+0,0
0,6%
0,6%
+0,0
 
100,0%
100,0%
0,0
100,0%
100,0%
0,0
(Εκ των οποίων SUV
56,6%
47,9%
+8,8
58,5%
46,2%
+12,3)
Φεβρουάριος 2022 Φεβρουάριος 2021 Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος Φεβρουάριος 2022

Ιανουάριος Φεβρουάριος 2021

Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘21*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘20*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη 44,1% 49,1% -4,9 44,8% 48,6% -3,8 40,2% 47,8% -7,6
Πετρέλαιο 16,3% 21,6% -5,2 15,6% 21,6% -6,0 19,7% 28,1% -8,4
Υβριδικά (HEV) 29,0% 22,1% +6,9 27,7% 22,1% +5,6 19,7% 12,0% +7,7
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 7,3% 4,9% +2,4 7,0% 5,0% +2,0 18,1% 10,6% +7,5
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 1,0% 1,3% -0,4 1,0% 1,5% -0,5 2,3% 1,6% +0,8
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

2,3% 1,1% +1,2 3,9% 1,1% +2,7

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Ιανουάριο ως εξής:

Ιανουάριος 2022
Ιανουάριος 2021
Μεταβολή
ΕΕ(1)
682.596
726.411
-6,0%
ΕΕ 14(2)
598.625
645.974
-7,3%
ΕΕ(1) + EFTA(3)
707.336
752.421
-6,0%
Ελλάδα
5.522
7.766
-28,9%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε εδώ